Formula.hu

Williams szerint Szirotkin egy hős

Megoszlanak a vélemények Szergej Szirotkin idei szerződtetésével kapcsolatban. Sokan megbélyegezték a fizetős pilóta szerepével, pedig az orosz pilóta rengeteget dolgozik a „nagyszínpad mögött.”

Wurz: Ne váltson motort a Red Bull

Az utóbbi időben folyamatosan megy a harc a Renault és a Red Bull között, utóbbi csapat ugyanis még nem döntött róla, melyik motorral áll rajthoz jövőre. Wurz a helyükben maradna a franciáknál.

Kanadában érkezik a Renault új motorja

A Kanadai Nagydíjon biztosan beveti a francia motorgyártó továbbfejlesztett erőforrását. Remi Taffin azt is elárulta, miért nem vezetik be már a következő versenyhétvégén az új motort.

Az F1 nyögni fogja a nyári csúcsszezont

Tovább sűrítené az F1 versenynaptárát a Liberty Media, pedig már az idei nyara is húzós lesz a csapatoknak. A Haas csapatvezetője eközben attól tart, nehogy a néző sokalljon be.

2018-ban egy új Vettelt láthatunk

Sebastian Vettelben ugyanúgy lobog a győzelem iránti vágy, mint korábban, de mégis egy fontos változáson ment keresztül. Sokkal inkább kordában tudja tartani az érzelmeit az autóban.

Bottas: A tempó jó, az eredmények nem

Valóban a fenti gondolat jellemzi Bottas 2018-as évét: több alkalommal is nyerhetett volna, de vagy a körülmények, vagy a balszerencse akadályozta meg sikerét. A finn többet remél a továbbiakban.

Mikor mászhat ki a gödörből a Williams?

Bár voltak korábban is baljós előjelek, az évad legnagyobb csalódása eddig a Williams-Mercedes istálló. Igaz, folyamatosan dolgoznak a megoldáson, nem szolgált biztató hírekkel a technikai igazgató.

Új csapattal hozták szóba Leclerc-t

Charles Leclerc nemcsak az alsóbb kategóriákban, hanem az F1-ben is remekül teljesít. A Sauber volánja mögött hívja fel magára a figyelmet, ami sokak szerint az átigazolását is elősegítheti.

Optimisták a Renault-nál Monaco előtt

A franciáknál optimistán tekintenek a jövő heti Monacói Nagydíj elé, ahogy a Renault Sport vezetője, Cyril Abiteboul fogalmazott, a következő versenytől minden futamon szeretnének pontot szerezni.

Alonso elfecsérelhette legjobb éveit

Három többszörös világbajnok van a mezőnyben, ám közülük Fernando Alonso az, akit évek óta nem láthatunk az élmezőnyben. Bár ő maga nem bánja egyik döntését sem, többet is nyerhetett volna.

Ricciardo: "Még semmit sem kell aláírnom"

Az ausztrál F1-es pilóta nem érzi úgy, hogy bármit is el kellene kapkodnia, szerinte majd csak a nyár után fogja eldönteni, hogy hol is folytatja a 2019-es szezonban.

Mercedes: Nincs felső határa a hibrideknek

Hiába csiszolgatják ötödik éve ugyanazokat az F1-es erőforrásokat a világ legjobb mérnökei, a címvédő gárda technikai igazgatója szerint kimeríthetetlen potenciál rejlik ezekben a motorokban.

Grosjean a csapattárs miatt kerülhetett bajba

Össztűz alá került az elmúlt hetekben Romain Grosjean, a Haas csapatfőnöke szerint közel sem minden a francia hibája. A legutóbbi balesetnél például éppen Kevin Magnussen miatt perdült meg.

Vinales vette át a vezetést, nagy nevek a Q1-ben

A hajrára gyorsult fel a mezőny a harmadik Le Mans-i szabadedzésen szombat délelőtt, a legjobb kört Maverick Vinales érte el, megelőzve Marc Marquezt és Valentino Rossit. Ismét rengeteg bukás volt a tréningen, a legjobb tízbe végül Crutchlow, Petrucci, Rins és Pedrosa sem került be.

A Honda kijavította a hibát

Tüzetes vizsgálatok után a japán gyártó felfedezte a problémát, ami hetek óta hátráltatta az erőforrás potenciáljának kiaknázását. A fejlesztések egész évben, a tervezett ütemben érkeznek.

Ki nyert és ki veszített tavalyhoz képest?

Túl vagyunk öt versenyen, érdemes visszatekinteni, ki és mennyivel áll jobban, illetve rosszabbul, mint tavaly ilyenkor. Ki tudja fejből, hogy melyik pilóta a legnagyobb nyertes és ki vesztette a legtöbbet?

Nem kaphatja Silverstone az 1000. nagydíjat

Nagy-Britannia rendezhette az első Formula-1-es nagydíjat 1950-ben, az ezrediket viszont a tervek ellenére nem kaphatja meg, helyette egy távol-keleti helyszínen lesz az óriási jubileum.

A Red Bull a Renault miatt nem nyer

Egyre több jel mutat arra, hogy a Red Bull jövőre Honda-motorra vált. A csapatfőnök ismét aláhúzta, hogy amíg a francia gyártó nem áll elő időmérős üzemmóddal, nem lesz jó rajthelyük.

Oldalak